lördaah

Min underbara gumma tyckte de var dags att ja blogga igen :) ♥

Vet bara inte vad jag ska blogga om? förslag????

Fick ett av Carro att blogga om att ja saknar henne , men de vet hon ju redan ATT ja GÖR :)

Får helt enkelt styra upp nåt snart. borgen som vi pratat om en tid tex ;)

Men HOPPAS vi kan ses innan dess oxå?? Får se om vi kan ta oss neråt snart igen =)

Saknar & Älskar dig Carro , de vet du ♥

annars har de inte hänt så mkt sen sist...

På frekvällen kom hanna över en stund , de var trevligt , vi satt o snacka o busa med grabbarna , åt panacotta o chips hehe..hon åkte hem runt 21 då grabbarna skulle läggas..då kolla ja o rickie på film o se la vi oss..

Imorse så packa vi ihop oss o åkte ut till mor o far där jag sitter just nu i bloggande stund..
Sover här inatt o får se om vi åker hem imrogon , rickie o emil höll på med bilen så de var nåt som gick sönder nån mutter el va de var .. så får väll se om dom har de på mekonomen imorgon så vi kommer hem :)

hm blev ett kort inlägg men men alltid något :P får skriva mer imorn om ja kommer ihåg :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet att du saknar mig och jag saknar DIG!!! Måste planera in borgen så(då vi vet vilka som spelar) och hoppas vi hinner ses innan.. Ni får fixa bilen så ni kan ta er ner snart :) Love you

2011-01-16 @ 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0