Oj..

Nästan två månader sedan jag bloggade såg ja nu :)

Har helt kommit ifrån det ...vet inte ens om jag känner för att ta upp bloggandet igen.. vi får se...

Haft besök av carro nu i 2,5 veckor så det har varit väääldigt trevligt!! Alltid roligt att ha henne här o är så glad att hon ska flytta upp !! Även kul för barnen som kan träffas lite oftare då oxå...=)

annars så har vi haft en bra sommar =) träffat mycket folk , varit på husbilssemetser  varit ute på dans o sen bara njutit! så de har varit en riktig bra sommar :)

Även fått jobba på dagiset jag hade praktik på förut så de var vääädigt kul att få träffa alla barnen igen .. o dom flesta hade blivit så stora =) Hoppas verkligen att man får jobba mer där =)

ne nu vet ja inte alls vad jag ska skriva.. får väll se om man fortsätter med bloggen eller ej ...

men nu vet ni att vi lever iaf :)

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack åter igen älskade du för att jag fått varit hos er. Du vet hur mycket det har betytt för mig. Och det kommer bli underbart då jag o lillen flyttar upp så vi och barnen kan träffas oftare... Love you!

2011-08-22 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0