Onsdag

Samma visa idag Liam blev jätteledsen när vi skulel till dagis .. han är väll inne i en utvecklingsperiod kanske?
Det hade iaf gått bra resten av dagen ..

Jag gick hem o plocka lite sen så skulle jag gå o handla lite i hageby..
Träffade svärfar o Eva som varit ute med husbilen så pratade en stund dom ville träffa barnen så de var ju lite otur att dom var på dagis .. blir ju inte att dom träffar farfar för ofta..

På hageby så gick ja o kolla lite i affärer först.. tänkte köpa något på cubus som hade 30 % på allt men blidde inget köp..

Handlade mat o sen fick de bli spånkan hem orkade inte dra på matvarorna hehe

När jag hämtat barnen fick dom två pussel så då blev dom väldigt glada .. dom älskar nämligen o pussla..
så mysgit o se när dom ligger på golvet o pusslar tillsammans ♥

Ja iaf tills syskonkärleken sätter in o dem blir osams hehe

Fick även hem sambon ikväll då han inte kände sig riktigt 100 .

Nu ahr jag badat o gubben duschat så ska kolla på tvn en stund innan jag kryper till kojjs...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0