Hängigt...

Idag var det dagis för barnen . Noel sprang iväg direkt o Liam blev jätteledsen ( blev han förra veckan oxå ) Han vill följa med hem igen =/ Lite jobbigt när det är så , när de känsn som han inte trivs .. men iaf.. de går över fort säger fröknarna så de känns ju bra iaf.. men absolut inget kul att lämna honom när han är så ledsen ..men iaf när man hämtar honom leker han o har det kul iaf så jag tror nog att han trivs iaf!

Sedan gick ja hem startade en tvätt o en disk..sen promenera jag ber till af för att lämna in försäkran ...phjuu vad jobbigt de var o då lite pga värmen såklart hehe.. men men de var skönt oxå .. hade ju solen i nacken så de var rätt skönt.. men hade ju vart nice o ha den i ansiktet o bättra på lite bränna ;)
Eftre ja lämnat in lappen gick ja förbi konsum o köpte mig en glass o en tidning.. sen blev det att ta spånkan hem..

Hann hänga tvätten o plocka ur disken sen var de dax att hämta barnen...

Hemma har dom idag varit väldigt griniga o osams nästintill hela tiden.. håller på att tappa mina öron känner jag :S
När kl var 17,30 börja dom tjata om att gå o sova... så dom var verligen trötta idag,... kunde hålla dom vakna till 18 iaf men sen gick de verkligen inte ...så blir nog en tidig morgon imorgon.. men men får lägga mig skapligt =)

Själv känner jag mig lite hängig.. antagligen klätt av mig mer än man bör.. men fasen de har ju avrit sånt fint väder..
Nej de var allt för nu .. nu ska aj ta mig en latte lite bär o mysa ner mig oi soffan :)

bye byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0