29 oktober 2010

Jaha nu var det helg o sen är det november...

snart december...

Tiden går så himla fort , dagarna , månaderna bara rusar förbi kan jag tycka..

O ändå så händer de inte någe spec , tiden brukar ju altid gå segt då..men icke!

I tisdags var det föäldramöte på dagis, fick inte tag på barnvakt så bara en av oss kunde gå, båda ville så gärna men vi kom fram till att Rickie fick gå, jag lämnr/hämtar barnen jämt o får ju se/höra lite då så de var nog mest rättvist :) men liiiite avis är jag ihih dom visade runt vad barnen gjort hittils o berätta lite o så..

Liam & Noel är väääldigt tajta som vi redan vet , de är dom ju hemma oxå och oftast när vi är hos andra med barn...men dom försöker så mkt som möjligt att "sära" på dom och de har fungerat ganska bra nu leker dom mer o mer med dom andra barnen o gör inte precis likadant hela tiden. Så de är skönt!
Vi försöker ju även hemma att sära på dom lite på helgerna så brukar antingen jag el rikcie gå iväg med en av dom..

annars har de inte hänt så mkt i veckan .. mitt möte i onsdags blev inställt.. som förra ggn :S men men hon skulel fixa en ny tid iaf...
på måndag skulle ja oxå iväg på ngt tror ja om ja inte minns fel..

I helgen blir det att mamma komme ro hämtar oss ikväll när rickie slutat jobbet..så ska vi tillbringa helgen på landet.. kan vara skönt o komma hemmifrån blir ju inte alls lika ofta nu när man inte har bil :/
Så de ska bli skönt..

ne nu ska ja plocka & packa lite...

så ska vi gå ut en sväng sen...

nej föresten ser på kl att de är days nu.. men sen ska ja städa .. ett MÅSTE! It Sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0