Nu är det dags...

...För FREDAGSMYYYS..... :)

Blir potatisgratäng o fläskfile m färska champinjoner o sallad till middag. Till det ska de avnjutas ett glas rött..

MMMMMM hungrig som attan nu men de e starx klart iaf..

Efter det blire nog att lägga barnen som är megatrötta o sen blire  nog idol el liknande..

Veckan har varit bra , haft lite möten osv.. o så har svärfar varit uppe så han bjöd på pizza o så fick jag present :) Har köpt mig en top, mascara , smink o sen fyllde ja på busskortet så de blev bra saker som jag önskat mig :)
Svärmor var förbi en dag oxå så vi fikade lite o så ville hon träffa barnbarnen lite :)

Har även haft besök av micke o brorsan en sväng igår...rickie hjälpte han me bilen o så fika vi...

Ne nu ska ja se om maten är klar.. blev en kort update iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0