8onde november..

Helgen har varit kanoon.
Var ute på landet igen :)

Tur att man har snälla föräldrar som kan hämta o lämna :)

Men i fredgas åkte vi med Micke ut..dom var här o lämnade en säng som liam o noel ska ha när dom blir äldre..eller ja nån av dom för de var ju bara en säng hehe men de är en sån som är hög o har ett skrivbord under så det blir ju inte förens om några år..får köpa en likadan sen tror den är från ikea el så..
Alltid skönt när man får saker av andra!

På fredagkvällen gick vi bort till min faster o umgicks lite min kusin hade ju även kommit dit så de var trevligt..åkte hem skapligt då barnen var så trötta...

Lördagen blev lugn svärmor kom upp på besök o ville träffa sina barnbarn lite ...på em tog jag o brorsan  en powerwalk ..blev väl på nån timma.. hoppa in i duschen efter det o fixa sig inför kalas..faster skulle ju fylla så vi blev bjudna på god tacos( mumma var länge sen man åt det..el ja iaf för o vara oss som vanligtvis 'äter de ofta ihih) sen blev de tårta o kaffe..o kanske något glas vin för mkt för min del..

Söndagen var lugn.. vi gjorde nog inget nyttigt egentligen.. efter middagen körde pappa hem oss iaf o barnen somna i bilen så de var bara lyfta över dom , skönt!

Idag har ja lämnat barnen på dagis.. sen så kom de en gubbe o rengjorde o bytte filter i värmepumpen..han berätta även att de var bra om man duschade dom där filtrerna i stål några ggr om året... hm ajja inte lätt o veta när man inet fick nån info om den alls när mn flytta hit..hhe
Sökt lite jobb oxå.. o fixat med lite intyg från ställen jag varit på innan..
Sen hämta jag barnen o vi tog oss en promend på den iskalla men soliga dagen ..det var faktiskt skönt.. lixom isade i kinderna.. hi.. barnen somnade på hemvägen så dom sov en liten stund..men somnade iaf skapligt idag..
Johanna var även över en stund så vi snacka lite o sen låna hon lite saker av oss...

Imorgon ska ja ner till Af på gruppmöte... yeyy..hm ska ju snöa imorn oxå... eller på natten var de väl... hujeda mig.. dax att g i ide o komma fram till våren kanske ...

ajja de var de hele för nu...kände mig tvungen o uppdatera då ja såg att många varit inne o kikat idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0