24 november

Alltså fy :/ Vaknade o kände mig inte kry :( förskylning o ont i kroppen.. och trött/hängig..

Usch gillar inte känslan av o känna mig hängig!

men men de är bara försöka bli av me de fort :P Mycker vitminer , mycket vatten o vila ;)

Lämnade barnen vid 9 iaf.. så har ja ätit lite frukost , dammsugat av köket o tvättat av bänkar..

Nu sitter jag o kollar på days...

btw köpte äppelcidervinäger igår.. d¨de ska vara bra för matsmältningen o så då tänkte ja ju att jag skulle testa det man skulel ha i 1-2 msk i ett glas vatten så de fixa ja ..men fyy faaan säger ja bara . har nog aldrig druckit något så vidrigt..blev första o sista gången..haha xD

Ne nu ska ja kolla färdigt på days o sen ska ja nog lägga mig i ett varmt bad o ta de lite lungt... måste förbi affären o köpa lite mer frukt oxå..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Finns ju tabletter om man inte vill drickat :P

2010-11-27 @ 18:51:40
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0