18 onde november

hej o hå..

Nu har man varit o lämnat grabbarna på dagis.. noel var inte alls rolig imorse o vägra ha sina vinterskor utan han ville ha gympadojjerna han hade sattt på sig..efter mkt om o men fick ja iaf på han vinterkängerna så vi kunde gå ..tur att vi börja klä oss i tid annars hade vi kommit ganska sent :P men var väl där några min efetr 11 bara dom började precis samlingen när vi kom så..

jag slänger i mig lite frukost nu samtidigt som j kolla fejjan...ska strax bege mig ner mot staden.. ska kolla en snabbis på skjortor o sen ska ja på sista mötet hos adecco..hoppas mötet går snabbt så ja hinenr hämta barnen i tid :P

Funderar på om ja ska gå ner till stan , har legat på latsidan den här veckan så skulel verkligen behövas!! Ätit massa onyttigt har ja oxå... fattar inte att ja inte klarar mig längre än en vecka??? Måste bli skärpning..! Får nog sätta mig o skriva ner lite mål,träningstips , nyttiga mellanmål tips  osv som ja kan säta upp vid min spegel i sovrummet... en påminnelse varje dag är nog vad som behövs.. ja menar den spegeln använder ja ju dagligen..flera ggr dagligen :P

ja så får de bli , bara ta på sig varma kläder o ge sig ut :)

Ni får ha e bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0