Onsdag..

hm ett par dagar sen oigen då..
På lördagen sen åkte vi iaf hem till mor & far på kvällen.. blev att umgås lite o halvtitta på melodifestivalen..
Söndagen var vi ute en del.. besökte även farmor o fick fika där.. sen gick vi ut igen.. var ju så himla skönt i solen!!
Var över hos faster en sväng oxå..o sen nere vid bilen en sväng..
Liam o Noel fick åka traktor vilket uppskattades som alltid..
Annars har veckan varit lugn.. haft skola o i övrigt har ja städat, tvättat o allt de där vanliga...

På fredag kommer carro hit , ska bli så himla kul! Blir nog en riktigt tjejig dag/kväll hihi :)
Första ska vi på stan.. shop some clothes to tha kväll :) Jag ska nog ha mitt svarta linne me kedjor o sen ska ja köpa ett par lackleggings eller några andra svarta med "nitar" på.. får se vad som faller mig i smaken , Leggings kan man ju inte få för många av :) skor blir mina svarta med spännen..så ja kommer typ vara bara svart haha.. funderar på svart make oxå.. med sotning :) men men får se...kan ju vara kiul med en färgklick oxå.. rosa kanske? :)

Iaf efter vi varit på stan bir det att laga lite mat..

O sen kmr förberedelserna kläder, smink , naglar & hååår wiiiiie! >Får väl se om jag lyckas göra något med håret.. blir isf o sätta upp det.,. för annars om ja typ bara ger de volym , lockar el såvidare så lägger sig håret platt efetr ett tag =/ jättekul , not! Blir väl även en drink eller två innan vi åker ner mot borgen oxå :)

Jag vet inte riktigt vilka dom är som spelar.. men tror dom var med i dansbandskampen? Vilket fall som helst så går ja dit för sällskapets skull så mig kvittar det vad dom spelar..bara man trivs i sällskapet blir det ju alltid lyckat :) o all musik går ju faktiskt dansa till.. men tror de är mkt bugg/kramdans ;) vilket ja då inte är så bra på men va tusan :D

Längar iaf nu , o har gjort ända sedan vi bestämde det för typ akn d vara 3 v sen? :P

Idag har jag mest städat , ekt med liam o noel och sen färgat bryn och franar.. även nopprat ögonbrynen.. så nu får de duga iuaf ehhe :P Man kan ju inte bli snyggare än man kan..tyvärr :D

Nu ska jag iaf plocka lite mer , hänga lite tvätt, vika lite o hänga/lägga  in i garderoberna

Hoppas ni har en bra kväll!





Kommentarer
Postat av: Carro

Jaaa, äntligen är fredagen här(imorron). ja det va ett tag sen vi bestämde det men imorron är våran tjejiga dag/kväll här ;) Jag o dansa går heller inte så bra ihop, men det är bara att röra på sig ;)

2010-03-18 @ 09:46:55
Postat av: Cissi

tog du några bilder under kvällen då så man får se hur ni såg ut?:D

2010-03-20 @ 21:41:55
URL: http://wilmasmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0