Inget skoköp..

Var idag o skiulel titat på skorna men blev besviken så blev inget skoköp..
Nr 1 funkade men var inte alls sköna där bak vid hälen.. skavde lixom.. fast det kanske ändras när man gått in dom för kändes som om kanten var vikt innåt om ni fattar?
Nr 2 såg inte alls ut som ja tänkt mig utan var mer flickbarnaktiga.. :)
Nr 3 var ok.. men snyggare på bilden.. men kanske att ja köper dessa..
Nr 4 hitta ja inte ens :P

Såg väl lite andra skor ja kunde tänka mig.. men d får tänkas på...

Måste ju ta med barnen någon dag o testa skor på dom så får väl vänta till dess.. när man nu ska ha tid till det..man är ju så trött såhär efetr en skoldag :S kanske i helgen...

fanns även en massa stövlar o endast 199 för alla...men ja testa inga för då hade ja garnaterat fått med mig ett par hem haha :D men ja de behövs ju inte nu när våren kommer :P

Nu har ja precis kommit hem från skolan iaf o hämtning av barnen...

ska ställa mig o laga lite middag,, någe med korv.. BLÖÖÖÖÖÖ fr väl se om ja hittar någe annat o göra till mig...

Hoppas ni har en bra kvälll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0