En trött Sofia.

Jag är vääldigt trött o seg idag men tänkte att d är väl lika bra att slänga in ett litet inlägg efetr viss förfrågan :)
Känner mig lite dålig.. alltid att ngn måste säga till innan ja uppdaterar..måste bli en ändring på det :P

Helgen var ju iaf väldigt bra o kul! Skönt att brorsan skulle neråt så man kunde komam iväg lite =)
fre har ja ju redan skrivit om va vi gorde så d går läsa längre ner om man missat...
Lördagen blev det middag hos ante o emeli som ja nämt tidigare att vi skulle..det blev tacorullar i ugn ..vet inet vad det heter :) gott var det iaf :) Bra gjort av ante som firra maten =) Efter maten så busades d med baren och kollades på tvn.. sen blev det en god fika med kaffe o cornflakeskaker kallar jag dom.. vet inet om dom heter så? gott är det iaf :)
Åkte väl drifrån runt 19-20 nånstans tror jag...
Då åkte vi hem till cilla o robb... såg slutet av melodifestivalen..sen så lyssnade vi mest på musik o tjattrade :P
gubbarna drack öl och ja tog oxå en öl o cilla ett glas vin som ja smakade på.. var jäöttegott o smaka champagne ;) hur gott är inte deeeet =) men cilla vad hette sorten nu igen??? =)

Gick o la oss runt 00-01 skulle ja gissa på..försökte även få ut ludde i hundra pr som helt enkelt vägra att bry sig om mig o tung satan var han  oxå så ja orka inte lyfta ha  haha.. som tur var så kom robban ut till slut iaf o fick ut han på två röda .. ahhaha bra pli jag har då??? :D

På söndagen slappade vi mest...tess o gunilla kom även ner så blev mest prat o fika.. timmarna bara susa förbi o runt 16 åkte vi mot Ed. städade av lite snabbt hos svärfar medan barnen sov i bilen.. sen vidare till svärmor där vi blev bjudna på god mat o sen fika på det =) Vi åkte väl hemmåt runt 19 o d a vi barnen direkt o så var man vaken en stund ...hände inte mkt mer den dagen...

Igår så avr vi lediga hela familjen.. var över hos sofie o johan en stund o kika på bebisen..som sov hele tiden :P eller han vakna starx innan vi skulle gå.. han var iaf jättesöt o liten =)
Efter det gjorde vi inte så mkt... barnen var trötta o griniga så var bara att underhålla dom så dom orka ara vakna till sängdax...

Idag skulel det vart skoldag hele dagen.. men när jag kom ner till skolan o suttit där ett tag får man veta att lekitonen är inställd.. lagom kul... ja som verligen hade tvingat upp mig imorse..hehe
Rickie var med grabbarna till bvc o kolal utveckling osv o d såg bara bra ut.. dock så hade dom vart på dåligt humör så blev ingen vägning o mätning... o ja som var så nyfiken på hur långa dom blitt o hur "tjocka" eller va säger man? tunga kanske :P ja va tusan hur mkt som vägde iaf! men men brukar ju ställa dom på min våg den visar väl inte riktigt på gram så men iaf man vet ju lie iaf .. eheh..o mäta kan ja ju göra själv oxå då vi har en sån där mätgrejj o ha på väggen men bara att den inte sitter uppe haha :P men får väl försöka fixa det någobn dag...
hade iaf lektion nu på em.. hade en redovisning o lite andra uppgifter så de har gått relativt fort iaf...
När jag kom hem lagade jag maten och efetr d sappa ja medan dom andra var ute en sväng...
Strax innan 19 så somande barnen o efetr det så har vi bara latat... ska lägga mig i badet nu o sen försöka plugga lite till provet på torsd..som ingen i klassen vet vad vi ska plugga till :) vi har nämligen ingen bok i det ämnet utan får lösa papper.. vi har fått 10 papper .. 7 st av dom är tidningsartiklar..för d går ju nöstan o plugga på?
Vi förstår inte direkt mkt.. men har en extralektion imorn efetrsom den blev inställd imorse så antar at man kanske kan få ur någe om vad vi kan tänkas plugga på...ett prov kan ju inte gå ut på 4 a4 iaf.. de är så himla lite skrivet ..men men der rer sig la...

nu ska ja ta ett bad...

byyyye

Kommentarer
Postat av: Cissi

guntrum heter de:D trodde inte du tyckte den va god

2010-03-03 @ 21:40:16
URL: http://wilmasmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0