En hård dag..

Ja det har det varit idag!
Har haft heldag i skolan med mycket nytt på fm + at vi starta en ny kurs på em.. näthandel B , verkar kul.. ska få testa på o starta nätbutik och lite så..
Har haft småont i skallen hela dagen.. inte sådär att man behövt ta ngn värktablett men d ahr legat o nött.. o d är ju inet för skönt.. man kan ju inte tänka direkt klart då :)
Har även mycket ont i kroppen efter mitt lilla fall igår.. stort blåmärke på låret , ont i nacke och armen INGET SKÖNT!
Trött är jag oxå.. har haft så svårt att soman på de senaste dagarna.. vaknar flera ggr o vrider o vänder..
Ja o på allt detta har jag haft svårsövda barn..tog närmare bestämt 1 ½ timmar...

Alla dagar är inte lätt här i livet och idag känner jag mig extra gnällig.. men men vore ju synd o bara ha bra dagar oxå...

Nu förtjänar jag ett varmt bad och en god natts sömn , right? ♥

Ha de bra ♥


Kommentarer
Postat av: Nisse

Ville bara säga att jag kollar din blogg lite då och då och det gör inget om du hoppar. Gör som jag och skriv när du känner för det. Kram!

2010-03-09 @ 20:46:56
URL: http://nilsperstefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0