Juni 10

Fy FAAAAAAN va ja e bra fyyyy faaaan va ja e bra... ;)
Nu är man KLAR wiiiiiie! Igår avsutade jag min utbildning! Känns så otroligt bra! Betygen kmr väl inom några veckor.. ska bli spännande o se.. vet ju de flesta men finns 2 betyg ja inte vet ..i ämnen som ja inte tror de gick så bra i..bara för att vi hade en viss lärare...men men i snitt ligger jag på Vg iaf så ja e mkt nöjd över mig själv..på gymnasietiden var ju nästan mitt snitt ig :S

Idag har det även varit utspring här i norrkan.. ÅHH den dagen skulle ja lätt kunna göra om :) de är lite studentfeser härikring, myys :)

Annars händer inte så mkt.. har lånat två hundar av mamma.. man får ju en anledning att gå flera promenader om dagen då  så de är gutt :)

Imorgon måste ja ner till Af o skriva in mig.. o sen sätat mig o fila på ett cv.. måste ha ett sånt innan ja börjar söka jobb.. de flesta vill ju ha cv & betyg så då är de ju bra att ha de innan :) tkr de är sååå svårt o skriva ett riktgit bra cv =/

Igår trilla även skattepengarna in på kontot så de var fint som tusan! Dom behövdes verkligen!!  Rickie vill ju köpa ny bil men vi har lite andra saker o lägga pengarna på just nu så de får han vänta med.. våran rallybil håller kanske ett litet tag till iaf ;P

Nyss vann jag även en auktion på tradera som ska smycka våran vägg i sovrummet :)
slänger in en bild :) Ja tror de kmr bli bra iaf :)

80 spänn , som hittat  =)

Nu slänger ja in lite nya pix o så får ja skriva mer en annan dag :)







Love Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0