22 juni 2010

Då ska vi se vad som hänt sen sist då..

På lördan blev det till att åka på grillfest hos R mormor o morfar.. det var mkt trevligt o gott me mat& dryck :)
barnen blev trötta men hade svårt att somna där så vi gick hem runt 22-23.. tog en liten promenix efetr o gick förbi badstranden för o kolla ( de var grillfest där för de som spelat ölbrännboll på kvällen ) var en del folk där men vi stanna aldrig ..

I söndags så var de nog rätt lungt.. åkte upp till rickies mormor o morfar.. fick fika och middag där :) gott som vanligt :) blev även en sväng till lekplatsen.
På kvällen fick jag med mig bästaste Carro på en promenad vi var ute 2,5 h så det var riktigt härligt!! Mycket prat om allt och inget blev det, så härligt o ta sånna kvällar ibland, det behövs <3
Skönt att man verkligen kan prata om allt oxå o veta att hon lyssnar!

På måndagen åkte vi till linköping med sötaste svärmor.. först var de tänkt att vi skulel till vvik men hon ändra sig o resan drog mot link.. hon skulle kolla på nhytt soffbord på ikea...jag fick även ett svart sidobord av henne <3 så nu är rickie glad efetrsom ja tjatat om att ja vill till ikea o köpa bla ett sånt bord =) sen blev de tuschpennor som barnen fick.. själva köpte vi inget.. var ju inte där så länge så vi kolal ju mest på bord o så annars hade ja ju ett par saker till som ja vet finns på ikea.. får bli en anann gång :)

På morgonen kände ja mig lite hängig men trodde bara att de vara t ja var trött..men blev bara mer o mer hängig o när vi kom hem så blev jag jättedålig.. hög feber , frös o skakade som bara den o kände mig yr..hängde inte riktgit med hihi.. så tog mig ett varmt bad o de var skönt men när man kom uppp igen så frös man som en galning igen..så blev liggandes i soffan hela kvällen,..rickie gav mig ngn febernedsättande tablett panadol + men kände ingen skilland utan kände mig lika sjuk men ung efetr en timme började jag svettas som bara den ist för o frysa.. jag svettades så mkt att de såg ut som att ja precis gått ur duschen.. frääääsch haha.. o sen helt plötsligt så kände ja mig redabn bättre =) o imorse är ja vakna så kände ja mig bra igen :) så hoppas de hller i sig =) De var iaf en kmt konstig dag :)

Idag har det hittils inte hänt så mkt.. har tagit lite disk. ska snart fixa lite tvätt..men ska även ta de lungt idag så ja blir hemma .. rickie & barnen skulle ev åka iväg..vi får se vad dagen erbjuder helt enkelt :)

puss hej


Kommentarer
Postat av: carro

Självklart lyssnar jag ;) Hoppas du håller dig frisk nu så du kan fira midsommar :)

2010-06-24 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0