Tillbaka till vardagen..

Snart blir det bingen för mig.. lite ovant att lägga sig tidigt..men men imrogon börjar ju vardagen igen..då behöver man lite skönhetssömn :)

Får väl se om det blir heldag imrogon.. ska iaf börja en ny kurs ( marknadsföring B) ingen favoritkurs men men..ska även få vårat nya schema.. förra terminens schema trivdes ja riktigt bra med.. även fast de är mkt hemplugg så funkar d ju bra..den här terminen blir de ju 2 mdrs praktik oxå så schemat blir ju lite mer fullspäckat men då har vi ju inga prov att plugga till iaf :)

Har tänkt utöka barnens dagistider oxå.. så ja får lite mer tid för pluggningen hemma.. förra terminen hade ja ju ingen sån tid.. hade ju bara barnen när ja gick i skolan sen hämta dom direkt..men vi får ju ha dom mellan 8-17 varje dag om vi vill men riktigt så mkt vill ja inte ha dom där heller iaf inte om man ändå går hemma sen när praktiken börjar måste ja ju det .. skulel ju kännas som man aldrig såg dom då :) nej så vill aj inte ah det.. men som sagt blev lite stressigt förra terminen att plugga när dom var hemma.. fick ju sitta på kvällarna när man var trött o d är ju inte för kul...

Jag har satt en tid att de dagar ja har skolan ska ja lägga mig i sängen senast kl 22.. får se hur d går ikväll.. ja brukar ju inte lägga mig förens runt 23-00 så ja är ju inte så trött precis o har ju inte så lätt för o somna heller.. men men d ska gå :D

NU blir det lite rengöring av ansikte , krämer , tandborstning & två glas vatten sen sängen.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0