Måndag..

Hm nån anonym tycker jag uppdataert bloggen dåligt? ehhm skrev senast igår??  ajja.. blogegn uppdaterar jag endast när ja känner att jag har tid/lust o d får man helt enkelt stå ut med elelr sluta läsa...... jag är ingen storbloggare o ägnar inte min tid åt enbart bloggen...

idag har jag inte gjort nåt nödvändigt precis.. sålt böcker.. money money!! :) nu är iaf alla sålda som ska säljas så de är skönt..

Efter det gick ja ett varv på stan..hittade ett lite längre linne me kedjor som ja ska ha på lörd :)

När jag kom hem har ja "grovstädat" lite på d ställen man lätt glömmer annars.. fixat om lite i inredningen osv..ska även flytta om lite i sovrummet...

Har en lapp me saker som behövs till lägenheten o saker som ska bort.. får inhandlas lite när vi får råd..mest småsakeer som är praktiska att ha som tex hängare i badrummet , en till tvättkorg till sovrummet som passar mer i färg en den vi har nu...o sen var det en hel del till sånna där saker som ska ändras färg på ( måste börja få lute mer stilrent har blandade färger nu överallt känns d som!!)

Ska nog ringa hnab oxå o se om vi kan få måla vdr vitt o sen sätta en fondvägg i någon mönstrad tapet =) lila el röd :D va tycker ni? vårat vdr ska då alltså bli vitt o resten av möblerna går i svart & sen har vi ekbord...skulle d passa mest me lila el rött?:)

Vårat kök ska gå i vitt & grönt..när d e klart ( i inredning alltså)

vårat sovrum går i svart & biege

barnens rum är i grönt & blått...

barnens sovrum har vi inte alls någon ordning på.. blir blå & grön där oxå tror ja

Hallen är grå & vinröd..

Badrummen r ingen ordning på alls.. ska införskaffas lite färgklickar dit :) förslag?

ja någon gång ska de väl bli klart iaf.. men man blir ju oftast aldrig klar i sitt hem .. allatid nya saker man vill göra / byta inredning ibland .. o ja ni vet :)

ne nu ska ja fortsätta här hemma!!

puss



Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker ni ska ha lila i tv rummet

2010-01-25 @ 16:06:23
Postat av: lussan

tycker de låter snyggt som ni har de jag har ju lite blandat överallt o du??? när ska v komme te er eller ni te oss???



pusss

2010-01-25 @ 22:11:46
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0