Here again..

Idag tyckte barnen för en gångs skull de var kul att avra ute o åka snowracer, kul :) tror dom mest ogillar själva kylan och inte själva snön alltså..
Som tur är så är inte backen dom åker i så stor så även jag med min sämsta kondition orkar springa upp o ner hah :D

Vi var inte ute så jättelänge , barnen var lite trötta men när vi kom in fikade vi o sen var dom övertrötta så dom hade svårt att slappna av..

men nu sover dom en stund iaf.. blev lite sent men dom var så griniga så dem behövde det...

Sen när rickie är klar med bilen ska ja o mamma åka in till sörping o handla lite till maten ..ska få jättegod mat idag , fläskfilé & potatisgratäng :)

Ikväll ska vi även åka hemmåt.. får väl se om vi får hem bilen el inte.. får ju inte köra med den förutom till besiktningen men man får väl chansa att farbror blå inte står ute på den biten vi ska åka.. ska ju försöka få besiktningstid i början av veckan så känns onldigt att nån ska behlva hämta R den dagen för att då åka in me bilen..

vet inet ad som händer mer idag.. ska träna lite när jag kommer hem iaf.. en stund på trainern o lite hopprep får det blir.. ska även ta in min pilatesboll som för övrigt ligger ute.. tina upp den haha =) ska väl försöka skriva ut ett program man kan träna på den oxå.. även maggrejjen ska fram.. ligger i förrådet nånstans.. hm .. men man kan ju hoppas den inte ligger för krångligt till !!  Sen får vi se hur de går.. inte tröttnat på träningen än iaf.. men sen har d ju inte gått 2 veckor än heller som ja brukar ge upp vid.. än har inte vågen gett utslag oxå men d kan nog bero på att jag ätit ovanligt mkt godis denna veckan.. förstår inte vf ja bli så godissugen när ja tränar :S för annars har ja inte alls lika stort sug :/ men men bara lära sig o stå emot..har ju en annan gottegris där hemma som ja kan be äta upp allt.. har gört utan problem :) då har ja ju inge godis att gå o småäta hih

nej färdigbabblat om dett ointressanta =)

bye

Kommentarer
Postat av: lussan

mmm v ska gå ner o fixa de tillsammans du e skitduktig som håller i jag ska börja igen nu idag :D

vi fixar de. puss

2010-01-11 @ 12:30:21
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0