Fre 22/1-10 & Lörd 23/1 -10

Fredag : Dagen var lugn , sambon jobbade och jag o barnen var hemma hela dagen.. Noel var lite gnällig o snorig o Liam lite snorig och ja kände mig lite slö så vi orka inte hitta på nge spec..städadelite , mös o lekte på rummet..På kvällen kom min mamma, pappa & ena bror hit...dom ahde med sig mat d bjöd på o sen blev det tvn.. Mamma körde även mig till affärn så vi fick handla lite..dom åkte hem efter 23 nånstans.. barnen somnade strax innan så jag o gubben gick o la oss direkt.. var jättetrött så ja somna på några röda-- gubben var oxå trött så tror han oxå somna direkt hehe _:P

Lördag: (idag) : Morgonen började lungt.. sov väl till 9 ung.. då gick jag upp o bakade bröd ( fått enn recept av nenne , en blogg ja brukar läsa) Brödet är superenkelt att göra och de var faktiskt gott, de ska ja absolut göra fer ggr!!! ska bjuda på de busenkla receptet men de får bli senare el imorn =)
När brödet var klart s gick ja o fixa mig.. rickie tog en promenad med barnen o en granne på 8:an ..
Jag skulle åka ner till stan en stund o leta efter vantar till barnen.. för i fredags så var vantarna borta på dagis.. suck.. men men hoppas dom kmr fram igen iaf! Jag hitatde iaf två par :) gröna everest :)
När jag köpt dom så begav ja mig hem igen.. skönt att d inte var så kallt ute idag tycker jag så ja tog en promenad :)
Annars har de inte hänt så mkt mer.. vi har myst.. barnen har vart lite slöa o så har vi ätit lite mat som blev över från igår.. ikväll ska jag o Rickie äta tacos o lite godis.. får se om barnen är med el om dom vill sova...

hppas ni har en bra lördagskväll !!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0