En nöjd mig!

Idag är jag glad fick nämligen hem mina "julklappar" som jag beställt utav en del av julklappspengarna..

Kläder SÅklart :D

Allt passade & jag var nöjd med allt faktiskt :) slänger in lite bilder...

     
 Jeansleggings    -------------- Cardigans    ´---------------  Linne

   
Två leggings     ----------------   Tunika    ----------           Bh

haha cilla erkänn snygg bh?? :D den är ju inte rosa heller som min andra leopard ihi

ne kanske skriver ett inlägg senare nu ska barnen sova =)

pusss


Kommentarer
Postat av: Cissi

jo den va snygg faktiskt.. ja vill också ha en sån ju.. men när ja köper sånt så går dom bara sönder å gör dom inte de så kan ja inte ha dom istället:(

2010-01-17 @ 13:28:12
URL: http://wilmasmor.blogg.se/
Postat av: lussan

hm ser att min kommentar inte kom med men kläderna var snygga som fan iaf :D

2010-01-18 @ 20:31:13
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0