100121 - Torsd.

Nu var denna skolveckan sluuut.. skönt :)
Idag har de inet hänt så mkt.. har varit i skolan.. när jag kom hem hämtade jag barnen , noel var tjurig o arg hela vägen hem.. som han har vart varje dag denna veckan.. suck d är så himla tråkigt när han blir så ( han blir jämt så när han e trött) o självklart ska liam o noel börja retas o tjaffsas emmelan oxå...och efetr en skoldag när man redan är trött i huvet är inte d första man vill se tjuriga barn hihi =) men dom är sååå söta när dom är osams hih

Efter ett tag kom svärmor upp hit..vi klippte grabbarna el sväror fick den stora äran.. gick kanoners ..sen så åkte vi o handla lite småplock o sen lagade vi mat tillsammasn.. blev jättegott.. spagettoi o köttfärsås =)

efetr att svärmor åkt o vi diskat o fixat så slöa vi ett tag...

O sen fick ja faktiskt med mig sambon att träna med mig :D man blir lite mer pepp då!! så Rickei tyckte vi skulel köra fler ggr i veckan så d hoppas jag :)

ajja annars händer inte så mkt.. tycker dagarna kan gå lite fortare nu..

helgen blir nog lugn.. har inget planerat.. rickie tjatar om badhuset hela tiden men ja får verkligen panik av bara tanken o har alltid fått d av badhus..usch! Vet inte riktigt vad det är .. någon fobi .. dog säkert på ett badhus i förra livet ( sägs ju att man har fobi el liknande för d) hihih

nej nu ska ja chilla lite vid tvn..

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0