Tråkigt inlägg..

Jag orkar inte skriva , är sjukt trött i huvet efter denna dagen.

Liam & Noel har nästan inte gjort annat än varit osams , spelar ju ingen roll vad man säger till dom heller :S

Slagits, bits, gråtit, slagits, bits , kastat saker, skrikit , slagit o bits...

mmm de har min dag bestått av....

antingen är det den ena el den andra som ja ska trösta och den ena el den andra ja ska säga till...

Inte bättre är det att jag är hungrig o trött heller...sambon kmr om en timme så vi akn äta.. ja de blev ju SÅ tidigt han kom hem som han lovat....suck..

skulle bara vilja soooova nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!


skriver mer imorn när ja förhopningsvis är på bättre humör...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Non-stop har jag faktiskt aldrig smakat, måste nog göra det :)



Ja barn kan vara riktigt busiga ibland och strunta i vad de vuxna säger, men som tur är inser de nog snart att man inte kommer någon vart med att bitas o bråkas o styra.



Hoppas din dag blev bättre idag :)

2010-02-06 @ 15:58:44
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Nisse

Bara lugn. Det går över. Rickie och Ante lugna ner sig när de fyllde typ 17-18 år...

2010-02-08 @ 23:25:32
URL: http://nilsperstefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0