Måndag..

är extremt slö idag så tänker inte skriva så mkt men ett litet inlägg kan ni få :)

Gårdagen var lugn.. var kvar ute på landet o tog d lungt...Liam & Noel var sjuka så hände inte så mkt mer än att ta hand om dom..kollade även på tv wallanderfilmer ja inte sett så nu har ja två kvar att se av dom som kommit ut..hoppas mamma köper dom snart ahha :P

Idag har vi hittils bara tage de lungt.. städat lite o myst.. barnen är inte friska än .. eller liam är pigg o så men magsjuk ..noel är febrig , hostig o ev ont i halsen..o han är jättejätegnällig!! Men han har fått lite panodil o hostmedecin nu så han är lugn iaf =)

Dagen kmr nog inte bestå av så mkt, bara massa mys med barnen kan vara skönt det oxå ibland ! spec när dom är sjuka då blir dom extra gosiga o kan sitta still mer än 5 min i sträck haha .. skulel vilja ge mig ut för solen lyser lite och skulel vilja ha lite motion men har ingen lust att dra ut noel så han bli sämre..liam däremot vill oxå ut så kanske bli att gå ut på uteplatsen när Noel sover sen som troligtvis blir snart då han sitter o halvsover...risken är väl att liam blir trött oxå .. men vi får se helt enkelt...

Måste även plugga en massa oxå.. blir ju prov nästa vecka o känenr mig inte riktigt förberedd

ne nu ska ja mysa vidare med mina sjuklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0