Lördaah :)

Kanske ska slänga in ett inlägg igen?

Igår så kom carro hit på besök , mkt trevligt! Tog en liten fika o busa med barnen...barnen var för övrigt galna som vanligt , spec nör dom får smaka kaka =) hih

var görtrött igår så ja gick som en zombie o orka inte göra något så d fick bli pizza till middag...

La grabbarna o sen kolla ja lite på lets dance såg väl aknske d två sista danserna o sen kolla vi på d efetr solsidabn el va d heter o sen slockna ja mitt i allt hahaha...så trött var jag annars brukar aj inte somna när ja ligge ro tittar på tvn sådär...

Inatt har de kommit snö o blåser här.. fy fanken! när ska detta sluta????

Vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!

Ikväll blir det bio med min babe! wiiiiii :D Bara hoppas på att vi båda tar oss ner och i tid oxå!! ja har väl tänkt att åka i god tid så ja säökert vet att ja kmr ner...många bussar är ju 20-30 min försenade och vissa inställda!
Hoppas filmen är bra oxå... inte hört ngn som sett den än .. hade ju iofs premiär här uppe förra veckan så .. men de är iaf farsan vi ska se... så den är säkert bra har ju sett lite om den på tvn :P

ananrs har dagen varit lugn.. blev pannkaksfrukost idag me bär o grädde , smarrigt var det!!!...eller blev mer brunch hehe.. grabbarna åt välling imrose så blev nog inte frukost förens runt 10-11 tiden :P

Har precis firrat mina naglar nu , filat , smörjt , lagt på bas o sen en rosatonad färg.. blev ok!

Nu ska ja plocka av lite här hemma o sen fixa till mig!

Ha en bra lördag!!!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Har inte sett filmen själv men har hört att den ska vara jätterolig.. :) Låter som en trevlig lördagskväll i alla fall.. :))

2010-02-20 @ 15:07:56
URL: http://mariaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0