Hmm.

Försöker fixa mig en ny header med hjälp av ett nytt program ja blivit tipsad om.. photoshop o ja är sämst på det :( får helt enkelt inte till någon header  alls..kmr inte ens till steg 2 :S

Har ist lekt lite med teckensnitt så ja nu är ja rätt nöjd me stilen :) vissa var så små o vissa stora men denna tror ja e lagom så man kan se va ja skriver? :) Ni får väl hojta till annars så ska ja försöka hitta nån annan :)

Ajja får väl fixa till en ny header i gamla programmet men man kan ju inte göra lika mkt där... o inte så avancerade...

Känner mig ganska oduglig som mamma idag oxå.. när Noel är sjuk o vill mysa hela dagen o Liam är pigg o vill leka hela tiden.. ja de går ju inte dela på sig precis :S Men liam har varit duktig o lekt ganska mkt själv idag...men har kommit till oss flera ggr o försökt få igång brorsan.. retats/busats/slagits.. men inget har funkat han har vart som klistrad på mig... Jag passade iaf på att laga mat & fixa lite hushållssysslor när barnen sov...

Snart kmr sambon hem och då ska ja se till o hänga en tvätt, ev dammsuga lite & ta ett bad med ansiksmask & hårinpackning!

Ha en bra kväll!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0