Freeeedag =) 5 feb!

Dagen har bestått av att fixa lite i hemmet , träna , fixa lunch och lägga grabbsen...

så nu sover dom  o ja sitter här en stund..

ska fortsätta med det roliga hemmet snart..evighetsgöra! Tror mina barn har som hobby att stöka för de kan då aldrig få vara städat 5 min här hemma =)

Som tex ja städa köket på fm.. o nu så är golvet typ fullt av mat igen :S vet inte hur dom bär sig åt men slabbar gör dom ifa haha..

annars händer inte så mkt.. får se vad helgen erbjuder.. ikväll ska vi väl äta lite gott , kolla film o bara mysa i guess? fast ja de beror ju på om sambon kmr hem tidigt som lovat.. förra ggn han sa de gick d ju inte så bra ...

Snart så är det ju även dax för både jasmine & sofie o få barn.. spännande =) Jag tror nog sofie får en pojke & jasmine en tjej =) men ja brukar ju altid gissa fel men vem vet =)

nej nu ska ja dona lite här hemma.. eller ska nog läsa lite bloggar först =)

Hoppas ni får en bra helg , har ni några planer?

Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan! Har tyvärr inte haft tillgång till internet under veckan som har gått men såg nu att du kommenterat. :) Tack för att du gillar min design. Visst skulle jag kunna göra en till dig om du är intresserad. Är inte 100% perfekt men jag gör så gott jag kan. :)

Jag använder Photoshop CS4 Extended. :)

Du kan ju adda mig på msn; [email protected] - skriv vad du gillar för färger och skicka med bilder som du skulle vilja använda.

Kram Jessica

2010-02-05 @ 13:07:35
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo du, barn kan. Det har jag märkt. hehe.

Här har vi inga planer för helgen, bara mysa o ta det lugnt..

2010-02-05 @ 14:50:37
Postat av: jasmine

ja vi får väl se vad de blir:) tror bebis kasnke kommer inom denna vecka kasnke, trodde jag skulle gå över men blir osäker nu så får se:)...



helgen blir lugn västervik imorgon till badet annars händer det inte mkt.. hopaps du får en bra helg



puss

2010-02-05 @ 18:43:32
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0