En mkt bra helg!

Har vart en jättebra helg!! :)

Igår var vi ju som sgat på Bio..filmen var jättebra så den borde ni se :) hihi
efetr bion så fick vi vänta på bussen ett tag.. o så skulle vi av på HC oxå o handla.. blev tacos o godis.. massa onyttigheter ihihihiih
Sen var d bara ut o vänta på bussen igen.. fick stå en halvtimme o frysa häckarna av oss haha :D Hade vi gått hade vi vart hemma på 15 min haha.. men vi tänkte att om vi börjar gå så kmr bussen.. haha =)
När vi väl var hemma lagade vi maten och rickie fick precis barnen i säng när vi kom... sen åt vi och efter det blev d film ( bröllopsduellen) ricki gick o la sig innan den tog slut o jag somnade visst i soffan så carro fick väcka mig ahha.. andra ggn ja ser den o inte får se hela för att ja somnar osv.. hehe :P

Idag har vi inte gjort så mkt.. kollat på tv och ätit frukost... carro gick för en stund sen så vet inte vad man ska hitta på nu men bör städa av lite , ta en dusch & sen bara slappa hela söndagen lång :)

Tack min babe för en underbart kul helg iaf <3 Hoppas du kmr uppåt snart igen ,  med el utan fam :)

Nu ska ja göra annat ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Carro

tack själv babe. Självklart kommer jag upp snart igen :) Längtar redan upp. haha :)

2010-02-21 @ 16:43:00
URL: http://mammajajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0