9 feb 10 - Tisdag

Inatt blev det inte så mkt sömn.. Noel var vaken en hel del , hade jobbig hosta och rosslig i bröstet ...til slut fick han sova inne hos oss men vaknade fortf flera ggr o ville ha vatten o bara mysa,..
Idag har iaf febern vart bättre men inte d andra ..sambon ringde bvc så nu blir det att avvakta i några dagar o bli han inte bättre ska vi kolla upp det...Hoppas att d bara beror på förskylning o inget annat..

Sambon var iaf hemma o vabba idag så ja kunde komma iväg till skolan..där gick vi egenom en massa papper o sen satt vi oss med projektet , skrivit lite frågor så vi ska iväg o intervjua lite butiker i HC

När jag kom hem har vi inte gjort så mkt..mestadels myst me min son som blir som klister =)  Har även städat av lite , lagat mat o nu sitter vi här i soffan o chillar igen..Rickie är iväg o byter ut en sak han köpte fel igår åt johan.. sen skulle ahn väl handla lite...

Jag skulle vilja & behöva träna lite då ja inte fått göra det spec mkt nu några dagar för sonis <3 men vi får väl se om ja kan utföra lätatre träning här medan han kolla tvn :P

nej men nu orkar ja inte skriva mer.. börjar själv känna mig lte hängig men har inte tid o bli sjuk nu så bara håla tummarna!

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0