Tött såååå trött...

Gud vad seg jag är idag . Kände inte alls för att gå upp när klockan ringde. Ville ligga kvar under mitt varma täcke ;P

Idag blir det att täta alla fönster i lgh iaf.. gubben från hnab var iaf här igår o fixade dörren o så fråga ahn om vi kunde gra resten själva om vi fick tätningslist så de gick vi med på :) Han har nog fullt upp så de räcker , var ju lixom över en vecka sen vi ringde o då skulel han komma så fort som möjligt höhö...

Nu har jag iaf lämnat av barnen på dagis så ska ta mig en kopp kaffe o läsa lite bok en stund. Kunde inte riktigt lägga ifrån mig boken igår så har väl nästan kommit halvvägs.. o då läser ja inte så fort s de tog ett bra tag :P

Nu har vi nog iaf ordnat upp julhelgen ordentligt så de är skönt ,


Den 23 åker vi ner till Edsbruk o firar med svärmor , rickies morföräldrar , andré & emeli.


Den 24 åker vi upp till Norrköping o firar hos mormor men min familj ..eller om de blir på landet hos mor o far vet inte om de är riktigt 100 än. de är iaf med min fam vi ska fira då :)

Den 25 ska vi fira nere i mönsterås med svärfar mfl

Blir mycket åkande fram o tillbaka först nert , sen uppåt , sen ännu läöngre ner :P

den 26 och 27 är inte helt klart vad vi ska göra än , vi har iaf hyrbil fram till den 27e så de är RIKTIGT skönt.

Ne nu ska jag pallra mig härifrån hörde att diskmaskinen blev klar oxå.. suuuck :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0