Är i fixartagen..

Jag blir lite smått rastlös & knäpp av att gå hemma och jag känner att ja måste sysselsätta mig..

Blir ju så drygt när barnen är på dagis o mannen jobbar...

Så ja gör om lite här hemma :) hallen , tvättstugan & köket har fått sig lite mer ordning nu i veckan :)

Idag har ja även bytt garderob, vilket har inneburit att bygga egna hyllplan och sätta dit .. phju säger ja bara , jag & snickeri hör inte ihop ;) bättre med sånna där maskiner som gör jobbet.. men o såga för hand o spika för hand är ja verkligen dålig på ahha :D men envis är ja o slutresultatet blev helt ok.. visst inet de snyggaste skivorna ja hitta men bara de får målas lite så blir de snyggt :) sen har ja flyttat över hela garderoben o rensat ur lite som ja aldrig använder..sen har ja fyllt min gamla garderob ( som stog i hallen ) med jackor, regnkläder, arbetskläder osv så de blev bättre nu än innan iaf :)

Nu ska ja lägga mig i sängen o kolla tvn.. är en dag imorgon oxå :) Blir ev att åka till edsbruk då :) o på lördag blir det kräftskiva :)


Kommentarer
Postat av: jasmine

duktig du är:)

2010-08-27 @ 12:21:28
URL: http://peeweejasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0