Tisdag!

sitter just nu o vntar på att kl ska gå, lämnade barnen på dagis vid 8 tiden idag men ska åka hemifrån vid 9,45..blev ju lite krångligt när jag fick ändrat i schemat men resten av tisd & tors kommer do m börja 9,30.

Morgonen var rätt stressig orkade inte ställa om väckarklockan igårkväll så ja ställde in den som innan o då blev d att gå upp lite senare än ja tänkt från början men vi kom bara 10 min sent iaf så d var ju lungt =)

Nu ska ja gå o plocka av lite här hemma så d bara är att dammsuga & svoppa när jag kommer hem..=)

Imorgon är både jag & barnen lediga , vet inte vad vi ska hitta på än.. kanske blir en runda på stan o kika lite ..måste iaf försöka få lite tid för pluggning men d ska nog lösas när dom sover middag =)

ne nu ska ja hinna med lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0