Måndag!

och imorgon åker sambon till Stockholm , inte så vidare kul men what to doo? Tycker INTE om att sova själv , nej nej men får väll ha grabbarna inne i hos mig ;) fast problmet då kan vara att dom vänjer sig vid det o d e ju inte helle så bra..
Det är iaf fixat med dagis nu så dom är där när jag går i skolan men såklart bara för att man lämnat in pappret så får jag schemaändring så hädanefetr börjar jag 10,30 tisd & onsd ist för 8,30 men d ska nog inte bli några problem att ändra det heller  ska även försöka få lämna dom till lunch på måndagar så ja kan ha lite studietid hemma på fm efetrsom ja börjar kl 13 ...men vi får se ska prata med dagiset imorn när ja lämnat barnen.

Nu sitter jag o dricker thé o äter macka , har varit o handlat på CityGross med sofie o lagt barnen efetr det så nu ska ja bara slappa finns inget vidare att se på tvn..kollar på trean de är typ någe om sveriges fulaste hem..hm..Kanske ska kolla igenom läxan vi har till imrogon igen nu innan ja bäddar ner mig.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0