Lite halvsegt..

ehm kännser mig redan ensam o det är tråkigt! Tur att barnen är hemma iaf så det är lite liv här hemma men ni förstår hur jag menar man har inte de där "vuxna" Någon att diskutera, hjälpas åt o ha konversation med självklart pratar jag ju med barnen o dom pratar det dom kan men det är inte på samma sätt som att prata med en vuxen....

Håller iaf på att städa i tvättstugan nu o göra rent alla saker gubben använde när vi målade ( som han skulle ha gjort för ett tag sen) haha men iaf ja täbkte fixa i inneförrådet oxå men tappade lusten efetr 5 min ahha =) får ta det imrogon när man har hela dagen på sig ist :)

Ska snart sätta igång med maten oxå, blir en av mina favoriter ( fläskoklett ) guttans =) vet bara inte vad vi ska ha till än..sugen på potatis men har ingen hemma och orkar inte gå till affären * laaat*  hiih

ne nu ska ja sätta liam & noel i köket så dom kan få leka lite med trolldeg medan jag gör maten .

Kommer säkerligen skriva mera senare , har ju som sgat ingen annat att prata med efetr jag sövt grabbsen så jag får väll ta ut det på att blogga en massa istället :)

byee

Kommentarer
Postat av: [email protected]

mammor borde ha mer etalt!!!! d e ett hårt men kul jobb o va mamma kan jag tänka mig... men du e en bra mamma så det så :D

2009-09-23 @ 11:37:58
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0