Korvgryta &..

..Ris är vad grabbarna fick till lunch idag , något som dom tycker jättemkt om men som ja inte tycker om..usch de är så tråkigt att laga mat man själv inte gillar =) Så nu har dom ätit för en stund sen och sen la ja dom för att sova middag så nu ligger dom o sussar så sött..

Själv ska ja faktiskt göra desammma , vill bli kvitt denna förskylning nu och lär inte bli det om ja inte vilar då det är full fart i övrigt.

Dagen  började med att Noel vakna runt 6 men då kom han in till mig o somna om som tur var o sen runt 7 kom Liam upp, vi kollade lite bompa & noel sov som en stock =) kanske runt 7,30 hade Liam bestämt sig för att han skulle ut , jippi tänkte jag de såg svinkallt ut o hade ingen lust att kliva upp för att gå raka vägen ut men självklart fick han gå ut så de blev blöjbyte o påklädning o sen gick vi ut..runt 9 tröttnade han och vi gick in , noel låg fortf o sov så ja bad liam att gå o väcka honom men varken ja el liam lyckades =) så vi gick o lekte lite i vardagsrummet o efetr bara några min så kommer noel uppp =) sömntutan :) annars har dagen vart rätt lugn ja förutom att barnen bråkat konstant, vet inte vad det är men dom kan inte hålla sams idag iaf, ska bråka om varneda liten struntsak..så fort vi hittar på någe nytt går de bra i 5 min o sen blir dom osams, som tex när vi satt oss o lekte i deras rum ( ska jha samma saker), när dom skulle åka traktor ( skulle ju självklart ha samma traktor) samma bok, samma stol ,samma mat, samma deg, ja samma allt ! puuh

får se vad vi ska hitta på resten av dagen , ska försöka få dom att leka lite ihop o vara sams så jag kan plugga iaf..och så ska vi ta oss ut igen oxå efetrsom noel inte fått vara ute något..blir kanske en promenad till affären..

skriver nog mera senare men nu mpåste ja vila en stund, överdosera nässpray så man kan andas o ta en treo.

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0