hääär igen..

har ju faktiskt dom senaste dagarna varoit ganska flitig med bloggen =)

Nu sitter jag här nyduschad, barnen sover o gubben är iväg...

Tänkte ta mig an kvällens makeup snart innan barnen vaknar.

Förut i duchen börja jag tänka på att de är mindre än en månad tills ja fyller =) , fyller ju 22 år så inget spec o fira men ja skulle ändå vilja göra det! Fixa barnvakt , bjuda hem lite bekanta o festa till det lite..jag är värdelös i köket annars hade ja tänkt o bjuda på mat men d borde ju gå lika bra o bara typ köpa kex med lite olika ostar? tror folk skulle uppskatta det mer än min lagade mat iaf haha :D Hm ja iaf ska tänka lite mer på det men d hade vart himlans trevligt iaf , o sen på kvällen kan man ju självklart gå ut oxå , ja faktiskt detta tål att tänkas på =)

ne nu måste ja fixa mig innan barnen vaknar får skriva senare =)

byyye

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hej!

Skulle bara hälsa att Flickan som lekte med elden var jättebra, helt klart sevärd!

Ett recept på världens kanske godaste tacopaj: __17653.aspx?RecipeID=22549" rel="nofollow">http://www.arla.se/Default__17653.aspx?RecipeID=22549



Inte alls så svår att göra :)

Kram kram!

2009-09-19 @ 16:55:32
URL: http://mariaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0