GONATTT..

gonnat gonatt fy fabian va ja e trött!!! ska bli så himla skönt att sova så d finns inte!

barnen vägrade sova , fan måste hitta på en ny teknik nu, funkar ju bra när vi är båda men själv funkar de inte lika lätt..tanken på att sätta ihop sängarna ( med mig liggandes emmelan)finns men då lär dom störa varann på natten vilket fall som helst somna dom för 5 min sen , alldeles för sent!!!
Ne nu tycker ja allt att min sambo ska få ett jobb i norrk o komma hem igen! Dels för att jag saknar honom o dels för att de underlättar en hel del, för första ggn har ja inte gjort färdigt läxan oxå , känns faktiskt skit men har inte haft varken tid el ork :S ajja mer än hälften är ju gjord iaf så d kommer jag ifatt!

nu ska ja SOOOOOOOVA <3  

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0