Torsdag!

wuuuhuh tror provet gick bra :) det kändes iaf väldigt bra..svara på allt utom en fråga.. en G fråga så ja får skämmas lite =) vilket fall som helst har jag svarat rätt på allt kommer ja ju iaf få VG :) men som sagt kan ju ha svarat helfel ahhaha...men men får se på tisd om min känsla är rätt...

Butiksdatan gick iaf oxå bra, var ju inte allas så krångligt som jag trodde .. men sen ser d ju inte riktigt likadant ut i affären heller efetrsom vi satt vi en vanlig data.. men d var iaf riktikgt kul så nu bara längtar man tills praktiken säter igång så man ev får testa irl :)

Ingen som har ett bra förslag på en bra praktikplats här i norkan? ngn som haft praktik inom "handel" o känner sig jätenöjd me platsen? börjar nämligen bli dax o söka även fast vi inte ska ha det förens nästa år...

sitter för stunden o sörplar kaffe..el mjölk m kaffe som vissa kallert =)  barnen sover o de är lungt o stilla.. jag behöver städa o ta en dusch ..

Sambon åkte nyss iväg.. ska o jobba i sthlm igen.. kommer kännas lite segt men men d får gå..på ett sät skönt o bli av me han oxå ahha :D nej nu var ja inget vidare snäll men för någon dag sådär kan d vara skönt att vara själv :P spec efetrsom ha n var hemma o vabba igår o halva dagen idag :P

o snart är det lördag =) Då fyller jag år o blir förhoppningsvis ett år klokare , el d kanske börjar vända snart så de går åt bakvägen ist ;).. minns aldrig hur många men kollade upp de nyss o det är 22 år...haha bra att inte veta , men man slutar väll räkna vid 20? då blir man ju inte mkt äldre, kanske till säöttet men inte till utseendet..ajaj än så länge är ja ju iaf närmare 20 än 30 :D
Vilket fall som hälst så ska svärmor ta barnen den dagen :P först tänkte jag o rickie hitta på något tillsammns o så men det blev ändrat o vi ska iväg på lite fest, ska bli väldigt trevligt tror jag , hoppas det iaf ..men d blir ju inte trevligare än vad man gör det till :D ska iaf träffa luc igen o de var ju typ megalänge sen.. könns d som men vi kom fram till att de bara var ett år typ.. känns som mkt längre sen! o så ska ju fia vara där oxå , så ja.. ni förstår detta kommer bli en lyckad kväll =) restrerande vet ja lixom inte men det är säkert goa männskor det med :) el aa fias bror , bamse o sådär vet ja ju men aa inte i övrigt :P

Får panik inför klädval bara ,, har inte råd att köpa något nytt =/ böööh! men ska iaf ha mina jeggings o nån klänning/tunika... and thats it! lite smycken till det så ser man ju iaf lite halvdan ut =)
Ska nog gå o testa lite olika nu ..har ju all tid i världen då barnen sover ...:)

ha d så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0