Tisdag!

Har verkligen inte tid att sitta här =/ men könde mig illa tvungen o skriva ett inlägg =)

Måste plugga efetrsom de inte blev av igår :O el jo ja plugga företagsekonomi..men inte det vi har prov på :S vet inte hur ja tänker ibland.. alltså ar ja inte pluggat något hittills och prover är imorn SUCK ajja jag får ju faktiskt bara skylla mig själv! Anstränger man sig inte blir ju betyget därefetr oxå...

Har iaf fixat lite mat o plockat i en disk i maskin.. ska sätta igång den snart o sen hänga tvätt o lägga i en ny.. Borde städa oxå men hur ska ja hinna? nej får helt enkelt skjuta upp det till tors-fre då jag är ledig, ska bli såå grymt skönt!

Ikväll är det ju andra avenyn oxå o ja får så svårt att koncentrera mig på läxor då =S även om ja inte sitter vid tvn så känns det bara tråkigt o jobbigt o plugga när man vet att det går någe man vill se hehe..

Nu ska jag iaf försöka få ex&kex i säng o så får vi se hur mkt ja hinner plugga innan AA ...kanek att ja tar en liten paus då ;) men samtidigt behöver ja komma i säng efter det eftersom den där underbara väckarkl ringer kl 6 imorgon..o barnen har faktiskt mer problem att komma upp än jag..tycker lite synd om dom att väcka dom men what to doo??

nej nu ska dom i säng o ja plugga .

Hörs imorn!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas barnen me medgörliga ikväll då :)

2009-10-20 @ 19:24:05
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0