Stor grej ..

För mig men inte för er =) Liam bajsa iaf på pottan för första ggn idag , :D inte så mkt men lite iaf o de är alltid en början! och igår kissa både han o noel självmant så jag hoppas verkligen att det år pågång nu!! Har inte direkt pottränat så mkt så det är verkligen dax nu ! dom borde ju igentligen vara blöjfria på dagarna nu? men vilket fall som helst har dom inte vart intresserade innan men nu när de börjar komma så ska jag försöka ha dom utan blöja så mkt som möjligt...

hm sa ju att de inte var någe kul för er =)

Iaf så har dagen vart hyffsad , bara att barnen har vart osams heeeeeeeeela tiden, dom  har bråkat om minsta lilla o inte kunnat leka alls idag.. igår lekte dom jättebra o var snälla mot varandra o idag raka motsatsen..
Just nu verkar det iaf som dom är sams på sitt rum =)

Ska fröska få dom i säng o sen ska ja bada , verkligen behövligt ser ut som ett drägg!! :D

Är iaf ledig idag o imron =) Skulle vilja åka till fia o bamse idag efetrsom lilla lilla cassandra blir stor idag hela 1 år <3 Jättemktmassa grattis till dig lillsessan!! Av oss fick hon en prinsessbil , för det är just det en prinsessa ska ha =) såg en massa prinsesssaker i leksaksaffären som aj ville köpa till henne :) tyvärr kan vi ju inte åka då vi inte har någon bil idag. =/

Annars vet ja inte vad som händer idag.. inga spec planer.. förhoppningsvis är rickie ledig imorn men dom har ju jobbat in så de antar jag att han är=)

Helgens planer finns det inte några än.. men jag ska iaf plugga ett  MÅSTE men hade vart kul att hitta på något oxå.. sugen på busfabriken tror liam o noel skulle upskatta det iaf =)


Hm nu ska ja som sgat försöka lägga vilddjuren

ha det braa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0