Onsdag!

tjoooohoooo...

Idag har jag en sjuk sonis här hemma , noel har åkt på feber =/ hoppas han blir kry snart !
Rickie ska iaf vara hemma idag och imorgon o vabba så jag kan fixa butiksdatan o provet så de är skönt !

Just nu ligger noel o sover och liam springer runt o härjar =)  o mannen bligger i badet :)

Ska gå o sätta igång en disk , en tvätt o sen försöka städa av lite i svinstian innan jag går ;)

Börjar ju kl 13 så ja lite hinner man ju med iaf även fast man e otroligt seg av att veta att man ska iväg sen ...

Hoppas Noel är frisk till i helgen iaf efetrsom vi har lite planerat men de ska han nog vara förhoppningsvis , Liam hade ju feber i helgen så ja hoppas inte han får det igen nu bara ...

Nej nu kom en stinkbomb fram till mig o säger att han har bajsat , o vet ni? ja tror på han oxå för fyyyyy vad denna stank :D annars brukatr dom ju kunna sga att dom gjort d även om dom inte har det hihi.--

ajja hade bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0