Mooondaaay!

lite snabbblick tillbaka , fre blev ja ju lite firad av släkt.. fick pengar =) som gått till mat men ändå =) Men den 25 ska jag ta pengar till en ny vinterjacka då barnen hade sönder min så det får bli för födelsedagspengarna ist =)

lörd så gick vi o kolla lite efter en jacka men hitta nada! el hittade en för 800 spänn , men ja är så himla snål o tycker det är alldeles för mkt för en jacka man endast har några månd.. men men ja ska fundera lite till så kanske ja köper den ändå..
vet inte vart tiden sprang iväg men timmarna bara försvann o kl blev mkt så blev lite stressigt då vi skulle ner till cilla & robban o laga mat tsm o sådär..vilket fall so helst så skulle rickie stanna hos sin mor o bara hälsa men nejdå d blev fika & hårklippning så tror kl hann bli 19 innan vi kom därifrån
Iaf när vi kom till byn så lagade vi tacos o det var jättegott =) Resten av kvällen sjöng vi lite singstar o kollade på tvn.. had jag fått bestämma hade det blivit mer singstar för vi sjöng inte så mkt..vi alla var lite sega oxå så vi gick o la oss gabska skapligt.. men det var en trevlig kväll iaf!

Söndagen så skulle vi göra lite grejer oxå o skulle komma iväg skapligt men blev inte så hehe..så blev lite stressig dag även denna :P Åkte iaf över till johny o sanne för en snabbfika..som blev lååång o så blev vi bjudna på mat o grejer så kom inte därifrpån förens kl 18 tror ja..
Åkte vidare ut till landet där rickei skulle byta däck o grejja o sen skulle vi åka o handla lite mat för veckan o så men det hann vi inte med =/ hann iaf o stanna o köpa lite till frukosten då vi kom 10 min innand  stängde..

Nu ska jag alldels strax dra mig mot skolan.. ska fixa till mig lite innan o så...

skriver mer ikväll =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0