Måndag kväll...

Barnen somnade ovanligt fort idag vilket var väldigt sköönt då dom vart extremt gnälliga o tråkiga idag efter dagis , kan nog ha vart så att dom inte sov någon middag.. så träligt när man inte hämta på "sin" avdelning d dagar jag går länge ..( hämtar ju barnen på en avd i stora huset) dom vet ju inte om barnen ätit bra , sovit middag osv...

Vilket fall som helst så var det bra att dom somna fort då jag får mer tid för pluggning..har ju prov på ons igen.. näthandel denna g..inte pluggat någe än :S Min magkänsla säger att provet kmr gå ganska dåligt men men det är ju inget ja tänkt jobba med sen så ja nöjer mig med G faktiskt!
Har även läxa i marknadsföring till ons..hua .. fast den kursen är ganska kul..men mkt uträkningar osv man ska komma ihåg hur man gör o så..jag är ju inte så bra på sånt :) men ja läser ju för o lära mig .. :P Tror även ja kan ha den boken till nytta till en annan sak =) fast d säger jag inte vad än :P

Annars har det inte hänt så mkt..gick et snabbvarv på stan .. köpte en sak till madame som fyller på torsdag nästa vecka.. men insåg när jag kom hem att ja läst fel på en sak på önskelistan så ja får nog köpa nån mer sak =)
Det är ju två som bli ettåringar snart..igentligen väldans lätt o hitta saker till men idag var de inte lätt? :S suck! ajja ska försöka ta mig tid någon mer dag.. är ju ledig tors & fre denna v så d ska nog gå bra =)

Just det idag skaffa jag busskort oxå...o efetr att ha cyklat hem i spöregn o blivit dygnsur ångrar jag mig inte en sekund! Frös typ ihjäl o såg ut som en blöt katt när jag kom hem så nej tack hädan efetr bli det bussen fram till i vår =) Fast jag ska försöka cykla så mkt som möjligt ändå.. det är ju så skönt att röra lite på sig o vara ute i friska luften..men som sagt d dagar de regnar el snöar e d inte kul alltså..me en månad till skulle ja ju igentligen kunna cykla... ajja vi fr se nu när ja ändå har kortet blir man ju säkert lat o åker buss iaf! :P


För övrigt så är ja så grymt glad nu på senaste tiden, har inte en aning om vf o har ingen spec anledning igentligen? Men ja bara känner en sån glädje o lycka...Tror att detta kan bero på skolan för jag trivs väldigt bra där och det är en trevlig klass o det går mkt bättre nu än på gymnasiet..fast känns samtidigt som detta är svårare? antar att man inte ansträngde sig lika hårt som yngre..någe man ångrar mkt nu när man blivit lite klokare =) Åhh hoppas denna glädje sitter i länge nu för det är så otroligt skönt o kul :D


Nej nu har jag suttit här framfrö datorn i snart en timme o ödslat en massa tid, jag har ju massa annat att göra hänga tvätt & plugga..

Puss & kram :D




Kommentarer
Postat av: jasmine

självklart kommer de en bild snart hade jag tänkt emn när jag ser på mig själv tycker ja kroppen ser helt konstig ut ha de putar ut lite här o var haha har inte vant mig vid de än riktigt...ser nästan ut som ett S ju i kroppen haha..

allt bra med dig? du får inte plugga ihjäl dig bara!

2009-10-20 @ 17:43:37
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0