Måndag..

Sitter o väntar på att det bir dax att åka mot skolan...
har värk i magen o känner mig inte alls på humör för det men d måstes ju ändå :P
Ska nog gå bra, blir o ta en panodil nu innan bara.. jobbigt at de är eftermiddagspass bara , man får inte alls in lika mkt i huvet då o känns segt o sluta 4 ehehe:) nej nu får de vara färdiggnällt :D

Har inga andra planer för dagen , barnen och R åkte precis ..dom skule o hälsa på min moder o broder..får väll se om dom är hemma sen när ja kommer hem .. :P

Har tappat bort mitt papper oxå till näthandel så har inte en aning om vad ja skulle gjort för uppg till idag men om ja inte minns fel har ja redan gjort dom då vi hoppa tillbaka ett snäpp i schemat förrra ggn så d ja gjorde till förra veckan ska alltså vara klart idag..hoppas jag =) ska iaf be om ett nytt papper idag!

ne nu ska ja pallra mig härifrån för en sista fix innan ja drar..

byye

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej.

Jo man blir ju lite fast men jag behöver inte gå o handla nått iaf..

2009-10-06 @ 14:06:34
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0