Måndag!

Måste bara säga att Lördagen var galet kul & lyckad! Blev inte så sent som det brukar men vå börja ju desto tidigare så inte så konstoigt kanske...
Dagen därpå mådde jag iaf bra , tror dom flesta gjorde det men aj aj min mage :S Vi åt typ pizza innan vi gick o la oss o de skulle ja inte gjort hade grymt ont :S

På hemvägen sen fick man se två bilar som frontalkrockat , inget kul alls :( bilarna såg inte allt för fina ut kan jag säga. Det var inga man kände el så men ändå så känns det i hela kroppen , en dog ( RIP) och dom andra ligger på sjukhuset el gjorde igår iaf...=/ usch!!

känner mig inte alls på hugget idag men tror inte det är något som smittar så ska pallra mig ner till skolan iaf..ska ju börja ny kurs så d brukar vara bra att vare med då...
ska gå o lämna barnen om nån timme ung..o så börjar jag runt 13 ..

Ikväll när man kommer hem blir det att stääääääda..usch saker överallt! o tvätt i hela vdr ( ren alltså) men de ser så himla illa ut så de ska vikas o läggas in i garderober oxå.. tänkte fixa lie när jag lämnat barnen oxå efetrsom ja inte har någe o plugga idag innan skolan...

ajja kanske skriver mer sen...

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0