jevfla kanelbulledag!

Öh kanelbullens dag idag...

Finns bilder på bullar lite här o var + att folk skriver detta ..

o nu sitter man här o bli sugen på bullar :S i know , im stupid :D

hm tror det är röda damen som gör mig sugen på alla dessa saker som denna helgen inehållit :) dumma dumma!! :D

vilet fall som helst kom ja påp idén att baka bullar ..men så tänkte ja efet igen kl är lixom 19 , jag är trött har huvudvärk o borde plugga så kom fram till att d inte var någon vidare bra idé...

Ska nog ställa mig på trainern ist ett tag o känna att man gjort någe vettigt denna helg oxå.Har ju som sagt bara vart ovettig och vräkt i mig onyttigheter =/ suck..

Ja så får d bli inte för att trainern hjälper så mkt på mig men d känns iaf bättre eftrråt :)

byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0