God morgon!

otroligt seg idag! vaknade runt 5 tiden o hade jättesvårt at somna om , bara vred o vred o kunde helt enkelt inte slappna av..o när ja precis somnat till runt 7 så kommer liam in , jättepigg o glad ..var bara ge sig upp =) eller vi låg kvar o titta på bompa ett tag men idag ville han ut o leka ganska fort...o när vi gick upp kom även noel ut.
Pappan ligger fortf o sover o har de gott =) Gick nyss in för o höra om han ville komma upp men han ville sova ett litet tag till...

Idag har Rickie lite ärenden han ska fixa bla går till banken och af..han skulle ta med sig barnen då oxå så att ja skulle kunna plugga i lugn o ro men jag är mer sugen på att följa med, känner att ja behöver frisk luft o det blir ju en bra bit att gå ..men får se behöver ju verkligen plugga till provet oxå! Känns som ja hänger med sämre nu än i början =/ men det är inte direkt så att ja känner mig skoltrött som ja trodde ja skulle bli..utan det är mest att ja inte engagerar mig lika mkt.. men som sagt d ska de bli ändring på i helgen!

Annars är det en lite halvtråkig dag.. känner mig lite depp .. men men vädret ser inte lovande ut heller...

Nu börjar barnen tjata om frukost så lika bra o sätta fart =)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0