Gamla fina kära..

Edsbruk!

Åh ibland saknar jag verkligen att bo där , vet inte vf fanns ju inget spec att göra där..men det är fint där, frisk luft o lite småmysigt samhälle.. ja visst mkt skitsnack finns det där men vf ska man bry sig om det? Klart att det blir skvaller o struntprat när alla känner alla.. ja ni förstår edsbruk är inte så stort =)

Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka.. ja efetr studier o körkort o så..trotts att ja trivs väldigt bra här i norkan i mitt lilla radhus , det är ju lixom nära till allt...

Men min största dröm är att flytta till hus , men det känns vääääldigt långt fram..känns som man aldrig kommer att nå dit..Ett nybyggt, stort ,fint , vitt  huuuus där jag o rickie kan bo med våra 4-5 barn haha :D ja åtminstonde våra tre barn! hm att man ens tänker så , jag tänker jag SKA ha 1-3 barn till men tänk om jag inte ens KAN få det.. ja menar de är ju inte så himla självklart? Vissa kan ju inte ens få ett barn o vissa får det men kan inte få två.,, ja ni förstår hur ja menar.. men såhär kan jag säga att jag önskar mig 1-3 barn till :)

Ja o som dom flesta redan vet så vill jag redan ha mitt tredje , el ja de ville ja ju redan näör liam o noel var pyttesmå men det senaste halvåret har viljan varit mkt starkare, kasnke inte så konstigt då liam o noel faktiskt inte är så små  längre ..men som sagt det får vänta ett tag till..ska nog åtminstonde plugga färdigt först.. hm käönns som 100 år dit , men den som väntar på någe "gott" vänatr aldrig för länge..sägs det ju :P

Gud vad mkt framtid o drömmar detta inlägg handla om ehhe :) tror jag e typ rastlös..barnen sover ju =P

nej nu ska ja inte uppta eran viktiga tid med att skriva babbel...o jag har ju faktiskt ett hem o ta hand om!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: cissi

ja tycker ni ska flytta tebax va så trevligt att ha er nära.

2009-10-16 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0