Egentid!

Barnen sover o mannen är ju som tidigare benämt iväg...

Det betyder egentid, sitter här o har precis nopprat ögonbrynen o satt på en ansiktsmask :) ska alldeles strax hoppa i ett varmt bad :) Var ett tag sen man tog en långbad..blir oftast att man duschar el ibland tar ett snabbisbad..men idag ska ja försöka ligga i ett tag iaf o slappna av :)

Nu är nog allt klart tills på lördag iaf.. drickbart,kläder, skor , nopprade ögonbryn , smink (?) hm funderar starkt på att ta vinterjackan oxå.. blir säkert att man är ute en del o de är ju svinkallt ute brrr.. men vi får se kanske blir lite för varmt o ta fram den redan ehhe

nej nu känner jag att ja e alldeles stel i ansiktet antar att masken suttit i ett tag nu tiden brukar ju ha en tendes o rinna iväg när mans ka kolla en snabbgrejj på datan hehe

bye bye

Kommentarer
Postat av: lussan

fy fan de låter gött de där med varmt bad o grejer tror jag ska ha en sådan dag idag :P :D



mmm o de där med kläder är ju pissigt för jag menar de finns ju ingenting o köpa ens en gång.... asså även om jag hade 10 miljoner skulle de ju inte finnas nått iaf inte härikring liksom.... men men



ska kolla te maten äta maten o sen göra en sån där skön dag som du hade shit nej städa med :S:S:S

2009-10-09 @ 12:50:07
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0