Barnen sover..

ja dom somna till slut =) så nu ska ja nog ta mig ett bad =)

Annars har det inte hänt så spec mkt sen ja skrev sist...

Vi var ute o tog en promenad , o gud så skönt det var! Solen lixom värmde o det var friska vindar..o ja kunde gått i flera timmar om d vore så men jag var såå sjukt hungrig så ja ville bara HEM =) Gick iaf förbi affärn o köpte lite mjölk,grädde & juice.
Ja o när vi kom hem var grabbarna ute en stund o ja ställde mig o fixa maten..korvstroganoff o ris.. uhh..ingen favoriträtt men såsen är god o riset så de funkar :) men barna Älskart dom lixom vräker i sig bara för att få mera..o de är inte vanligt att dom gör bland annan mat...

Imorgon får jag pengar WUUHUUU .. finallly har vart pank som en råtta känns det som.. så imrogon ska a handla kyckling, känns som en evighet sen ja åt det...ska bliii sjukt gott :D kanske t.o.m blir det till frukost, vitlöksbaguett med kyckling... mmmmm d lät ju inte helt fel , right? Ge mig imrogon NUU  =)

Nu på kvällskvisten har jag bäddat rent i våran sång o bytt gardiner i sovrummet! =) såååå skönt d ska bli o läga sig ikväll , älskar verkligen o ha nybäddat! Hade ju inte vart helt fel o ha någon o dela den nybäddade sängen med heller.. suck..sambon kmr inte hem förens imorn =/ 

Imorgon kmr även family o ska fira mig =) Blir mammsen,pappsen & ena broder. Mormorn , morfarn & farmorn <3 wiiii såå mami skulle ta med sig tårta o fikabröd :)

wiii känner mig ovanligt glad idag , vet inte vf har väll ingen spec anledning igentligen? nej men d är nog bara en bra dag helt enkelt =)=)  Skönt o ha sånna dagar & jag hoppas verkligen att det sitter i sig hela helgen.

Nej om man skulel ta sig ett bad nu då...såå sjukt sugen på ett glas rött oxå..men nej känns rätt onödigt o öppna en enlitersflaska för ett glas, right? Skulle ju gå om det kom någon o drack upp resten i helgen , ja menar den blir ju inte gammal på en dag.. men väntar inget besök så blir ju lite svårt...

nej nu blev d massa svammel...ska slänga in en bild ist.. =)

Jag Älskar Er mest av allt på denna jord! så de så! =)

Tack & Hej


Kommentarer
Postat av: sofia

Det är lugnt, jag kommer i helgen och hjälper dig med vinet ;)



pussis <3

2009-10-16 @ 11:29:39
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0