Lördhaa..

Igårkväll bjöds d på tacos här hos mor o far =) mums
o sen blev det att se på idol , äta godis o ta en öl , tummen upp för fredagsmys =)

Idag har det inte hänt så mkt hittils, vi har varit lite lata hih just nu sitter barnen o rickie o min broder o kollar på simpson , det är nog de tråkigaste o larvigaste programmet ja vet! usch!

Snart ska jag klä på barnen o gå ut , först lite lek o sen om nån halvtimme ska vi promenera ner till min kära farmor! får se om mina bekväma barn orkar gå hela vägen ahha :D Liam gör det nog men noel lär tröttna redan efetr första nedförsbackan ahha :D

Annars vet jag inte vad man ska hitta på ikväll..blir nog lungt... försöka få tag på cillus o robban o lillfisan o se om dom är här ute, cillus mor fyller ju år idag så de är ju inte omöjligt...

hm ajja de blev inget roligt inläg men iaf ja skrev ju någe iaf :P

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0